top of page

עמוד פוסט

מה הקשר בין לוחם סמוראי, בובות מתוקות וסט תופים? כל התשובות בפוסט

שש שנים אנחנו גרים בדירה שלנו, היא עברה אי אילו שינויים טבעיים בהתאם להתרחבות המשפחה, אבל רק הילד הגדול בבית (למען הסר ספק, הילד בן 37) לא קיבל פינה משלו. אז אחרי שסיימתי במלאכת עיצוב חדרי הילדים, חדר משחקים ופינת עבודה עבורי קיבלתי הצעת עבודה די מאתגרת לעצב את הפינה של בן זוגי. למה מאתגרת? כי המקום היחיד שנותר בבית ללא כל נגיעה עיצובית היא "פינת המשפחה" (כך הגדיר אותה הקבלן, ללא שום קשר למציאות) שנמצאת במסדרון, בין החדרים ובצמוד למעקה הקומה השנייה. יש לציין שמעולם היא לא שימשה כפינה למשהו, פרט לשולחן, כסא ומחשב שהגיעו איתנו מהדירה הראשונה ועוד גיבוב של כל מיני. מה עוד מאתגר? הפינה הקטנה הזאת הייתה אמורה להכיל את סט התופים האלקטרוניים שלו, שלל הגאדג'טים שהם חבריו הטובים, שולחן עבודה כמובן ומקום לאחסון חפצים. אז כחובבת אתגרי עיצוב כמובן שנענתי בחיוב ויצאנו לדרך (זאת לא הסיבה היחידה, כן?). כמו בכל תהליך עם לקוחות חדשים היה לי חשוב להבין מה חשוב לו, מה הצרכים שלו ואיך הוא היה רוצה שהפינה תראה ומה תכיל. רציתי לשלב בה אלמנטים שקשורים למוזיקה שהיא אהבתו הראשונה ועל פי בקשתו גם אזכורים לתרבות יפן ולמשחקי הפלייסטיישן שלו (ילד, כבר אמרתי?) בכל אופן, עבודת חיפוש התמונות הרלוונטיות הוטלה עליי וזאת עשיתי בקניון המקוון הגדול ביותר בעולם Etsy שמי שטרם מכיר זה לא מאוחר מדי להכיר עכשיו. צמצמתי את האפשרויות והעברתי לאישור ה"לקוח". בחרנו 4 הדפסים שמשתלבים יפה האחד עם השני ומתאימים לסגנון העיצובי שבחרנו, שילמנו, הורדנו את הקבצים למחשב ושלחתי להדפסה מקצועית בבית דפוס. ניתן בהחלט גם להדפיס במדפסת ביתית אבל אני פחות ממליצה. הדפסה בבית דפוס לא עולה הרבה וזה בהחלט שווה את התוצאה. ההדפסים מכאן:

ההדפסים אחרי שהודפסו בבית דפוס

.

השולחן והכסא הקיימים לא התאימו לא בגודלם ולא בנראות שלהם לצרכים החדשים ומאחר והחלטנו שנעצב פינה יפה אך בתקציב מוגבל, קנינו פלטת עץ לפי מידה מהנגר שלי, שלחנו לצביעה ולה חברנו רגלי מתכת מחנות כלי עבודה. הרי לנו שולחן חמוד ופונקציונאלי. הכסא נקנה ב"אורבן" בעלות סבירה ביותר

ארונית האחסון היא כוורת "kallax" פשוטה של איקאה לה הוספתי סלסלה ודלתות בצבע עץ כדי לחבר עיצובית בינה לבין רגלי העץ של הכסא וכדי "לחמם" את החלל. הכוורת נותנת מענה מצוין לכל החפצים והדברים ש"מסתובבים" ללא מקום ויוצרים בלאגן בעין. תא אחד השארתי פתוח כדי ליצור עניין.

פריטים נוספים שרכשתי באיקאה היא מנורת השולחן שמשתלבת באופן מושלם ומסגרות להדפסים שרכשנו. בחרתי הפעם סוגים וצבעים שונים של מסגרות, כמובן שהקפדתי שכולן תשתלבנה האחת עם השנייה ועם שאר העיצוב בצורה הרמונית ונעימה לעין. את גודל ההדפסים וגודל המסגרות בחרתי בהתאם לגודל הקירות ולדומיננטיות שרציתי.

כדי ליצוק עוד יותר את האופי וההעדפות של בן זוגי לפינה, הוא הזמין מ- "Ebay" בובות "Funko pop" ממשחק פלייסטיישן שהוא אוהב ("horizon zero dawn") ובובה אחת מהסרט שר הטבעות (גנדולף, למי שלא מזהה). הבובות מוסיפות הומור, חמימות ובעיקר משמחות את מי שהפינה שייכת לו. תודו שהן מתוקות להפליא.

דבר נוסף ומאוד חשוב שהוספתי לפינה היא צמחיה! צמחים לעולם יוסיפו רעננות, צבע ותחושה מזמינה ונעימה. אני אגלה לכם שהעלים הנשפכים מהכוורת היא בטטה, כן בטטה שאני מגדלת כבר כמה חודשים והיא פשוט נראית נפלא! התהליך הוא פשוט- שמים בטטה בכלי עם מים במקום חמים ומואר וממתינים עד לפריחה של עלים. מדי פעם אני מוספיה מים לכלי. משם הבטטה כבר מסתדרת לבד.

 

זהו, הפינה מוכנה. לגבר יש מערה והיא אפילו פתוחה לארח מדי פעם את כל בני הבית :)

גם לכם יש פינה בבית שזקוקה לרענון והתאמה?

דברו איתי, אשמח לעזור 050-8234613

bottom of page